Klassfest och air

Om jag inte varit sån mes vad gäller sonen så hade jag lätt gått på air ikväll!
Men jag kände inte att jag klarar av att lämna bort han en hel kväll och natt.

Jag är inte ett dugg intresserad av klassfesten som är ikväll så den strunta jag i. Jacke skulle gå på klassfesten och jag skulle vara hemma med Lucas men nu har Jacke ändrat sig och avbokat klassfesten.
Jag önskar jag hade vetat det och att jag hade haft bättre ekonomi för då hade jag lätt gått på air.
Men förhoppningsvis kommer dom tillbaka nästa år också :)

Jag har hört att det inte är nå imponerande artister eller några dragplåster till air men det bryr jag mig inte om. Jag var där, gravid och nykter förra året och hade kul ändå.. Så skön stämning, skön musik och det är ju halva grejen.

Nu ska jag äta frukost och kila ner i tvättstugan igen.
Ha en bra dag i regnvädret!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0