Fredag

Natten har varit ganska dålig med den hemska hostan som hållt mig vaken. Jag la mig än en gång på soffan för att inte störa Lucas och Jacke.
Känner mig ändå ganska pigg idag och har kört hårt i tvättstugan hela morgonen och plockat lite här hemma. Funderar på om jag än en gång ska ta o städa eller om jag ska strunta i det och gå ut i det fina vädret när tvätten är klar. Vi har ju skaffat oss ett strandtält nu som man skulle kunna sätta upp ute på gården och hänga där. Då får man säkert lite sällskap av någon trevlig granne också :)

Pratade med Britta idag och hon och pappa ska vara barnvakt då det är Digiloo vilket gör mig glad! Egentligen ville ju Britta också gå på Digiloo men väljer att strunta i det så vi kan gå istället. TACK TACK TACK! :)

Ha en fin dag i solskenet! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0