Eftermiddagen

Elina kom hit en sväng och var jätte stressad då dom hade ganska tajt schema innan avfärd mot stockholm så jag följde med henne ut till bilen och tittade på lilla prinsessan deras! Så himla liten.. och även fast hon är en månad idag så tycker jag att hon var pytte pytte liten! :)

Eftermiddagen har vi spenderat på Birsta City. Och egentligen vet jag inte vad vi skulle dit o göra. Vi behövde några nya strumpor och nån bra tröja att dra på han istället för typ jacka. Vi gick igenom nästan varje butik men shoppade nästan inget. Ja, Lucas fick ju en del kläder ändå men inte så farligt mkt :)
Jag letade kläder men hittade inget av intresse så det blev inget till mig. En liten grej till Elinas bebis blev det som jag antingen postar ner eller tar med ner när vi åker dit.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0