Det går.

Allt går bara man vill. :)
Lucas har varit lite less idag.. vet inte riktigt vad det har varit med han men hans gnällighet kan bero på trötthet. Han har nämligen haft en powernapar-dag och bara sovit korta stunder i taget. Och vissa såna dagar kan han vara lite gnällig. Men det gör mig inget. Jag har försökt roat och aktiverat honom då han varit vaken men han har inte varit särskilt intresserad av nånting :)
Han har iaf fått varit med i tvättstugan och där tittar han storögt på mig när jag hänger tvätten. Han kanske tycker det är konstigt att jag hänger upp kläderna i taket.. 
 
Nu tänkte jag äta nån middag och sen ska jag börja packa lite smått det som går. Det är ju inte så mkt vi behöver för en helg men det är mkt till Lucas. Man vill ju ha det mesta med så det blir en så enkel vistelse som möjligt.
 
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0