Birsta

Det var mkt trafik i Birsta idag men ändå fanns det massa lediga parkeringar och det va inte mkt folk inne på Birsta city så det va ju skönt. Ända stället de va mkt folk var på Buketten och det var ju såklart dit jag skulle! 
 
Köpte presentpapper på Panduro och sen när jag gick förbi Åhléns sprang jag in o kikade på rean där och det är jag glad att jag gjorde. Hittade en jätte fin tunika som va nedsatt till 149 kr + att jag hade en rabattcheck på 50 kr så jag betalde bara 99 kr för den :)
Sen tänkte jag att jag skulle springa upp lite snabbt och kolla efter en bh. För jag har en bh nu i strl 85DD som är lite för liten så jag tänkte att jag måste ha en ny. Så inne på Twilfit hittade jag en vanlig vit bh i strl 85E för ynka 135 kr. Perfekt :)
 
Nu börjar iaf tröttheten ta ut sin rätt. Både Lucas och Jacke ligger och sover och jag funderar på att joina. Kanske skulle göra gott med en powernap.

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Men fy vad fuskigt!! Efter att ha ammat två barn så är mina 75B för stora... buhuhu

2012-07-02 @ 19:34:12
URL: http://jordi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0