Yrrol

Satt och pratade med Emilie i telefon och vi sa att det var synd att jag inte har nån bil idag annars hade vi kunnat kommit och umgåtts med dom vid huset i Bydalen. I samma stund sätter jag mig på en stol i köket och tittar ut genom fönstret och där står bilen! Jag fattade absolut ingenting och ringde Jacke och frågade varför bilen var hemma.. Jag fick till svar: "Vi bestämde ju igår att du skulle ha bilen". Sedärja, va lite man vet. Jag klagar på han att han aldrig lyssnar och är delaktig i samtalen vi har men jag verkar vara ganska bortkollrad jag också så kanske ska sluta klaga hela tiden ;P
 
Nu blev dagen genast mycket roligare iaf, vi åker till bydalen och hänger där idag. Härligt härligt! :)
 
Medan Lucas powernapar ska jag ta och packa ut vagnen och sådär i bilen så det är klart iaf.
Ha en finfin dag i solen! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0