Vikt & Längd

Vi försökte väga och mäta Lucas här hemma ikväll för nu var det nästan en månad sen och vi är nyfikna! BVCs drop-in är sommarstängt men startar igen v.32 tror jag så då ska vi gå dit o kika.
Iaf så var det lite svårt med vikten då vi inte vet om våran våg är att lita på men det kanske kan stämma.
Vi fick det till ca 9,5 kg och för en månad sen vägde han 8,6 så omöjligt är det inte alls. Sen längden fick vi till 73 cm och det kan nog också stämma ganska bra skulle jag tro.
 
Annars så är det segt ikväll. Jag funderar på att nörda lite vid datorn nu, hämta resten av tvätten och sen lägga mig och sova. För trött är jag verkligen!
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0