Morsning

Idag känner jag mig äntligen lite piggare! Fick sova till strax efter 7 och det känns faktiskt ganska lagomt. 
Har gett Lucas välling och lagt han i sängen igen så han sover vidare en stund. Tvättstugan är i full gång och nu väntar jag på att affären öppnar klockan 9. Då ska jag dit och köpa mjölk bland annat. 
 
Får se vad vi gör idag. Jacke ska ju spela golf och kommer vara borta hela dagen. Jag ska ha bilen men vet seriöst inte om jag känner för att åka nånstans. Det ska i så fall vara till Jessica för att titta på bebisen då :) Annars känns det som att vi har åkt tillräckligt dom senaste dagarna och jag kan gott vara hemma en dag och slappa. 
 
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0