Kanske bästa

Idag är kanske bästa dagen jag haft på länge! Vi startade redan imorse med att städa. Eller ja, plocka iaf. Burit upp grejer på vinden, sorterat och rensat diverse grejer. Sen åkte vi iväg på tippen och återvinningsstation och kastade lite grejer. Nu är det fritt fram att damma och dammsuga här i lägenheten och det är underbart! Det har varit ett helsike att dammsuga och damma här dom senaste månaderna. Det har varit grejer Överallt!
Så jag känner mig 17 kilo lättare ikväll och tror faktiskt att jag kommer kunna sitta i soffan och känna mig lugn och tillfreds med min omgivning. 
Hann dock inte städa idag men det hinner jag ju imorgon, nu kommer det gå fort när det är undanplockat här hemma!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0