Inte särskilt

Jag är inte särskilt pigg idag men så småningom ska man säkert vakna till. Jag hade kunnat lagt mig en timme till när lucas la sig och sov men jag brukar bara tycka att dagen blir upp och nervänd då. Det är ganska skönt att sitta i lugn och ro och vakna till på morgonen också.

Idag ska vi åka till Maria och hälsa på eftersom hon fyllde år igår! :) Johanna ska med samt Eva och och Evas mamma Ulla. Ska bli jätte kul att träffa dom, det är ju inte ofta vi ses nu för tiden. :) Och Ulla känns det som att det var jätte längesen jag träffa. Efter besöket hos Maria ska vi åka och handla och sen är det middag med Johanna här hemma som gäller.

Nu ska jag koka lite kaffe så jag vaknar till.
Ha en fin dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0