Härligt

Denna dag ska bli skön. Jag har hållt på o velat lite över vad jag ska göra men nu var det bara att bestämma sig. Håller på med tvättstugan nu och tänkte hänga tvätten bara sen åker jag ut till pappa och Britta och hänger där idag. Jag behöver massa sol och frisk luft och där borde det finnas massor av båda idag :)
 
Jacke åker till Hussborg och spelar golf idag och det gör han rätt i. Han försöker ju att inte spela hela tiden vilket märks.. för egentligen skulle han nog vilja spela varje dag och det är inte konstigt heller eftersom säsongen är så pass kort som den är. 
 
Nu blire lite frukost och sen ska jag packa ihop oss och åka iväg så fort tvätten är hängd.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0