Blir bra

Bara Lucas somnar ordentligt så ska jag ta och hämta den sista tvätten och göra mig iordning så vi kan åka utöver Essvik så småningom.
Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran och kanske ta en bild eller två. Men det är ju så jobbigt att släpa med sig kameran så vi får se om jag lyckas få med mig OCH använda den :)

Det är ganska skönt att vara hemma måste jag säga. Det är ju 1,5 vecka sen vi bodde hemma och jag hade gruvat mig lite för att komma hem till alla måsten. Men det känns faktiskt skönt.. att få nåt vettigt gjort.

Sen nånting jag faktiskt tycker om, det är att ha tvättstugetid. För visst är det jätte skönt att ha egen maskin och kunna tvätta när man vill. Men då kan det istället ta ett tag innan man får undan det. När man har tvättstugetid har man visst lång tid på sig att tvätta och torka kläderna och när man bär upp tvätten kan man lika gärna stoppa in den i garderoberna på en gång. Mycket bra!
Det finns nåt positivt med allt.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0