Annorlunda kan man säga..

Har spenderat hela dagen hos Jessica på Essvik och dagen har bara sprungit iväg. Jessica blev påkörd på vägen hem och sen blev allt kaos ett tag. Det gick bra med henne och hennes lilla tös som också satt i bilen men bilen mår mindre bra. Så eftermiddagen fick Jessica lägga på att ringa försäkringsbolaget och sådär.. och framför allt varva ner och komma ur chocken.
Hemskt när nåt sånt där händer men det viktigaste av allt var ju ändå att ingen kom till skada, Trist dock att behöva hålla på med försäkringsärenden o sånt där.
Jag fick iaf mysa massor med Jessicas lilla tjej idag och hon är ju så liten! Jag har inget som helst minne av att Lucas skulle varit sådär liten men det har han ju faktiskt varit en gång i tiden.

Nu springer Lucas runt i gåstolen och jag sitter här och bara väntar in tiden :) Lucas börjar nog bli lite trött så det är väl snart dags och fixa välling och natta honom.

Imorgon ska det bli minst lika bra väder om inte bättre så får se vad man roar sig med. Det beror väl på om jag har bilen eller inte. Men annars blir det en tur ner till parken igen. :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0