Udda känslor

Ända sen Lucas första dag så har jag haft väldigt udda känslor..
Det gäller att andra människor ska hålla han och vara upp i han. Inombords har det varit ett litet minikrig. Å ena sidan så tycker jag ju att han är det finaste som finns och jag vill såklart att alla ska se hur fin han är men å andra sidan så vill jag inte att nån ska komma nära ens.
Till och med på läkarundersökningarna som gjorts så har jag tyckt att det varit väldigt jobbigt att dom hållt på och bråka med han. Jacke har varit den som tagit av han kläderna och stått alldeles bredvid då dom undersökt han. Själv har jag helst bara velat gå ut därifrån.
Men som sagt.. det är två sidor av det där och egentligen har jag ju inget alls emot att lämna bort han.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0