Rädd man blir.

Idag fick vi uppleva hur det är att drabbas av ren rädsla då det gäller sitt barns hälsa.
Efter amningen kräktes han upp lite blod och jag började störtgrina o blev jätte rädd. Jacke är en mer sansad människa så han ringde upp till BB och pratade med dom. Vi kunde ganska snabbt konstatera att jag har såriga bröstvårtor och därför får han i sig blod vid amningen. Trots det så tyckte barnmorskan att vi kunde komma upp på BB så kunde dom undersöka honom så att vi  skulle slippa oron.

Väl uppe på sjukhuset konstaterade dom att han mår fint men dom tyckte att han va lite gul och tog ett bilirubin blodprov. Verkade ett tag som att vi kanske skulle bli tvungna att stanna i 2 dygn och sola honom men värdena va okej så vi kunde åka hem igen.

Imorgon blir en dag med massor att göra så jag hoppas jag får sova bättre inatt än tidigare nätter.
Klockan 9:40 ska vi infinna oss på sjukhuset för en rutinundersökning av barnläkaren och sen blir det till att åka hem o städa lite.
Min älskade underbara sambo fyller nämligen år imorgon så det lär ju bli en del fika främmande :)

Nu ska jag gå o lägga mig och sova!
Natti! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0