Morgonen

Denna morgon skulle vi vara på BVC klockan 10.30 och som jag redan visste så skulle det bli småtungt. Jag vaknade vid 9, lyckades kliva upp 9.15 och gjorde mig då iordning, slängde i mig lite fil och sådär. Sen va de nästa projekt: Att få Lucas att vakna och förstå att han skulle äta. Den där tiden är så dum för oss för då sover vi oftast väldigt väldigt djupt och bra.
Men det skulle vara kanon om vi kunde ändra på den rutinen lite också och att vi båda kunde vakna vid 9-10 tiden och vara pigga då.
Ja, hur som helst så gick det ju bra och vi tog oss iväg och kom i tid. :)

Nu ska jag gå ner i tvättstugan en sväng innan det är dags för matlagning.




Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0