Man får nästan skämmas

Klev upp ur sängen strax före 14 idag och jag tackar min son för att jag fick sova nästan timmar i sträck idag! :) Han vaknade vid 10:30 och gnällde lite men då drog jag han bara intill mig så somnade han om och sov ända till strax efter 13. :) 
Men ja, det är nästan så man får skämmas.. ligga i sängen til närmare 14. Det innebär ju att man inte får nånting gjort idag. Men å andra sidan så ska man ju vara hemma några månader nu och jag har inga planer på att vara ambitiös och ha något planerat varje dag. Jag ska snarare njuta av den här tiden och göra så lite som möjligt och vila då jag kan. 

Vi har iaf tagit bort ena sidan på spjälsängen och ställt den mot våran säng vilket kommer vara perfekt tror jag! Det var iaf skönt inatt att bara kunna sträcka ut en hand och ge Lucas nappen eller bara hålla en hand på honom så han somna om. För oftast krävs det inte mer än så och som vi sagt tidigare så vill vi inte ha han i våran säng. 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0