Långprommis

Jag lyckades vakna till ändå efter sömn till strax efetr 11.. Tog en dusch och strax efter kom Jessica hit och då vaknade man ju till på riktigt :) Det brukar ju gå att rycka upp sig bara man har nåt att göra.
Vi fikade och sen blev det en långpromenad som även Britta följde med på. :) Riktigt skönt med frisk luft och jag tror även Lucas uppskattade det.
Om vi bara fortsätter med promenader och sådär så kommer säkert den här tiden hemma bli riktigt bra. Men om vi bara sitter i lägenheten och glor så kommer det nog bli rätt jobbigt både för mig och Lucas.

Det är iaf fullt upp den här veckan. Nu ska vi snart iväg till Jackes föräldrar och gratta hans pappa som fyller år idag.

Imorgon blir det eventuellt en tur på stan med Britta och sen på kvällen hoppas jag att vi får åka och hälsa på Emilie, Johan, Stella och deras nytillskott Klara :) Helt sjukt, hon är 1 vecka gammal och vi har inte varit och träffat henne än.

På torsdag kväll kommer Linda, Carina, Anna och Maria från jobbet och hälsar på. Men sen efter det så har vi nog inget inplanerat :) Eventuellt tar vi en tur till Ånge i helgen och hälsar på Jackes mormor.

Nu blev jag trött av att skriva om alla aktiviteter :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0