Inte som jag tänkt mig

Det blev inte som jag tänkt mig för när Jacke kom hem upplyste han mig om att han skulle på fackmöte ikväll. Så Lucas fick följa med till birsta och det gick ju faktiskt bra det också. Hade dock varit skönt att kunna gå omkring utan vagnen men det gick ju bra som sagt :) Jag var ute efter ett par byxor och det hittade jag så jag är nöjd.
Det va en trevlig stund med goa Jessica och jag behövde komma ut lite.

Nu ska jag ta och lägga in alla räkningar så det är gjort.
Sen kanske man går och lägger sig, är sjukt trött i vanlig ordning!
Gonatt!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Jessica

Alltid mysigt att få umgås med dig med gumman!!!:-)

2012-01-26 @ 23:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0