Inge vidare

Sömnen inatt har inte varit nå vidare.. Jag trodde vi skulle få en skit bra natt eftersom Lucas var vaken hela dagen igår och ganska stor del av kvällen. Men så var inte fallet :)
Jaja, nu är han iaf uppe, han har ätit, är tvättad och påklädd och ligger i gungan o kollar mot fönstret så allt är frid och fröjd en stund.
Själv ska jag fixa lite frukost nu och sen hoppas jag på att hitta lite energi att dra fram dammsugaren. Jag har tänkt typ varje dag att vi ska ta en promenad men jag är alldeles för trött och slut. Det känns så segt eftersom klockan är så mycket innan man ens tagit sig upp ur sängen.

Bla bla.. frukost va de.
Ha en bra dag.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0