Det kanske tar sig.

Denna natt har faktiskt varit rätt bra den också! Det känns iaf som att man fått sova lite mer än tidigare. Det blir fortfarande så att vi sover till närmare 13 så några förmiddagar har vi inte men vi ska väl få rutin på det också så småningom.
Idag har jag tagit en kort promenad upp till skidbacken i vredesmod. Tålamodet och hormonerna är verkligen inte på plats och trots att jag gör mitt absolut bästa för att bita ihop och hålla mig samlad så brister det tydligen ibland.

Nu har vi precis haft främmande av Jackes faster, hennes man och Jackes farmor. Det gick ju bra även fast jag inte alls va på humör :)
Det är verkligen en omställning det här.. Dels att bli mamma men sen också att ha främmande hela tiden. Under de 2 år som vi bott här kan jag nästan räkna de ggr vi haft främmande, jag är inte en sån som tycker om att leka trevlig värdinna, så som sagt så är det här en helt ny situation :)
Man får göra så gott man kan och snart ska vi nog få till en fungerande vardag.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0