Oflitig

Jag är inte nå vidare flitig i mitt bloggande alls sen vi flyttat. Dels så har jag mycket att göra hela tiden och då jag väl sätter mig och slappar så spelar jag hellre nå spel på telefon eller bara kollar facebook. Har liksom ingen direkt blogglust nu heller men det finns säkert massor att skriva om.
 
Idag håller jag på och packar upp en massa som jag inte haft ork att ta itu med tidigare och försöker dessutom få nån ordning i källaren. Vill att varje sak ska ha sin plats direkt så det inte blir till att börja om från början sen. Men ja, det är faktiskt svårt när vi inte har rätt förvaring osv. 
Vi är i stort behov av garderober och jag känner nu att vi hellre hade kunnat satsa på att köpa garderober istället för ny tv exempelvis. För det här med att ha kläder i ett enda kaos i källaren i säckar är värdelöst.
 
Men men, vi ska ju bo här länge så vi hinner nog få ordning ganska snart :D
 
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0