Förskola

Tänkte jag skulle skriva lite om det här med dagis.
Vi har fått plats åt Lucas på ett tillfälligt dagis här ute från 4 februari och det känns faktiskt rätt bra. Jag vet inte riktigt vart jag skulle vilja ha han ändå så ett tillfälligt känns som en bra lösning :) sen får vi såklart se vart vi hamnar till hösten men det får vi ta då.

Jag har mått riktigt dåligt när jag tänkt på det här med dagis. Vill inte alls lämna bort han till några främlingar men nu börjar det kännas lite lugnare på den fronten. Vi har ju faktiskt inget val och det är en viktig del för hans utveckling.

Så nu är det bara 1,5 månad kvar och sen ska man ut i verkligheten.. Läskigt värre.


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Denise

Jag tyckte också det var jättejobbigt när Alvin skulle börja dagis, minns jag. Men du ska få se sedan när allt kommit i ordning med inskolning o allt, att det är rätt skönt att få en minut för sig själv :)

2012-12-19 @ 18:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0