Peppar peppar

Jag har ju skrivit tidigare att det har varit lite krångligt att få Lucas att somna sen han lärde sig att ställa sig upp. Men peppar peppar, det verkar börja gå till sig. Flera ggr nu har jag lyckats med att lägga ner han och bara gå ut ur rummet. Jag kan ha fått gått in nån gång och lagt ner han men så småningom har han legat still och somnat. Tror dock att det krävs att han är tillräckligt trött för att det ska funka.

Nu medan han sover ska jag passa på att duscha och sen ska vi gå ut en sväng. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men vädret är inbjudande så inne kan vi inte sitta hela dagen.

Ikväll har jag bett om en kväll för mig själv på Birsta :) Ska gå där utan barn, utan sambo och kolla på kläder åt mig själv. Jag vet ju att jag kommer bli döless då jag väl går därute men jag vet också att jag måste hitta nåt åt mig att ha på mig på festen på lördag. Så jag ska försöka ta det lugnt och bara strosa. :)
Egentligen är inte Lucas jobbig att ha med sig då han tycker om att sitta i vagnen men det är skönt att gå själv när man ska prova kläder och hålla på. Skönt att bara fokusera på sig själv nån timme.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0