Packat & Klart

Jaha, denna dag har varit seg fast ändå inte. Tog tid innan jag orkade göra något.
Nu har jag iaf packat klart det mesta. Packar det sista ikväll/imorgon bitti. Sen imorgon när Lucas vaknat och ätit välling tänkte vi åka på en gång.
För er som missat det så åker vi till Norrtälje imorgon bitti och ska vara där ett dygn och hälsa på min mormor, moster, morbror och kusiner. Hoppas på att få lite strötid också så man kan gå runt i stan. Norrtälje är ju fantastiskt fint på sommaren och ett ställe med barndomsminnen eftersom jag och Björn spenderat många somrar där.

Nu kom Jacke hem med pizza och det var ju faktiskt inte så tokigt. Hade helt glömt bort att vi skulle lyckas planera in nån mat den här dagen.
Klockan 18 ska vi på husvisning och jag är taggad som få! Hoppas det är lika fint som det ser ut på bilderna.

Nu ska jag äta.
Ha en bra eftermiddag! :D

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0