Jobb

Har suttit i nån timme nu och letat jobb och kollat arbetspass på mitt "gamla" jobb. Har intresseanmält mig på 2 pass i slutet av september. Sen hittade jag dessutom ett jobb som jag direkt kände att jag verkligen verkligen vill ha! Så det sökte jag såklart. :)
Det börjar kännas nära nu.. inte många månader kvar innan det är dags att börja jobba och det skulle verkligen vara skönt med ett vikariat eller helst en tjänst förstås. Skulle vara så skönt och veta hur man jobbar.. vilka dagar och vilka tider. Det lär förenkla saken mycket med dagis och sådär. Har absolut ingen lust att börja som timvikarie igen och inte veta ens hur man jobbar nästa dag.
 
Tänkte försöka gå in och jobba nån helg ibland ifall jag behövs. Jag känner egentligen ingen press över det.. det är ju som sagt ganska kort tid kvar tills det är dags att börja jobba på riktigt så det gör inget om jag inte får jobba heller. :) Men ja, dryga ut kassan och föräldradagarna lite skulle inte vara så tokigt. 
 
Nu ska jag umgås med min son lite innan han blir vansinnig över att ha så tråkigt :)
 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0