Blåsväder

Det verkar ska vara ett riktigt blåsväder idag.. men bortsett från det tror jag vädret skulle bli skapligt. Kanske vi tar och åker till Jackes föräldrar och hänger där idag. Vi skulle behöva lite frisk luft alla tre!
 
Jag har precis suttit och skickat in ansökan för föräldrapenningen och vilken ångest det är! Man vill ju att dagarna ska räcka så långt som möjligt men mina dagar är i princip helt slut och nu nallar jag på Jackes dagar. Önskar att man hade haft bättre inkomst innan det här så man hade haft råd att ta ut ännu mindre dagar.. men icke sa nicke, det går inte. Känner verkligen att jag skulle kunna jobba en hel del på helgerna framöver - för i så fall kan jag ju dra ner på dagarna lite till. Men vi får se hur det blir med det.
 
Har inte mkt planer idag egentligen. Ska ringa mormor och kolla om det passar att vi kommer när nästa vecka. Tänkte åka ner och stanna en natt.. sen ska vi åka och kolla på nån bil på vägen hem tänkte vi. Men inget är planerat än och jag måste som sagt prata med mormor om det först.
 
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0