74/80

Lucas är precis i övergången mellan storlek 74 och 80 nu.
Och jag kan inte bestämma mig för om jag ska packa undan alla 74 kläder än eller inte. En del av 74 sitter skapligt medan andra plagg sitter tight och är kort i armar och ben. Dom bodies han har i 74 börjar se lite urringade ut och det är ju ett klart tecken på att dom börjar bli för små.
Men samtidigt tar det emot att lägga undan kläderna.. känns ju som han knappt hinner använda dom förrän dom ska packas undan. :) Vilket bekymmer jag skaffat mig va? 
 
Mitt bekymmer ligger nog lite i att jag tycker han börjar bli så stor! Storlek 80 redan!? Det går fort fort fort...
 
 
 

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Oj, han måste vara lång. Li håller också på att gå över till strl 80 nu och hon är ju 13 månader. :)

Svar: Ja vi oroar oss över hur lång han tänker bli. Både jag och Jacke är ju ganska långa så vi får väl se :)
My Persson Norrby

2012-08-28 @ 13:40:17
URL: http://jordi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0