Verkar lite bättre

Inatt väckte Lucas mig vid 3. Då åt han en hel måltid + drack lite vatten. Han hade då bara 38,5 i temp. Sen vaknade han vid 7 tiden och har nu ätit ett helt mål igen + någon klunk vatten och tempen är 38,4. Han ser lite piggare ut och det känns som ett väldigt gott tecken att han börjat äta ordentligt igen.

Peppar peppar, om det är magsjuka så vill vi klara oss från det! Spanien resan börjar närma sig... Lucas hinner säkert bli frisk men vette tusan om vi skulle hinna de.

Nu ska jag kila ner i tvättstugan och kolla om jag kan tvätta en maskin idag trots att jag har tvätttid först imorgon. Tvättkorgen svämmar över av illaluktande kläder och handdukar.


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Hoppas att det var febern som gjorde att han kräktes och inte magsjuka.

Hoppas ni klarar er och får åka iväg på eran resa.

2012-04-07 @ 14:01:59
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0