Trötthet

Min trötthet känns på ett helt annat sätt idag. Igår var jag trött och hängig, idag känner jag mig ganska pigg i kroppen men jag känner att jag får kämpa med mitt tålamod.
Jag lyckas bita ihop men jag har tänkt ringa Jacke många ggr i eftermiddag och bett han komma hem och ta Lucas. Lucas har varit rätt grinig i eftermiddag och det är ju så frustrerande när man inte vet vad det beror på.
Han fortsätter krångla när han ska äta.. Han är hungrig, äter litegrann sen grinar han och vägrar flaskan. Man får truga och ta pauser och greja så han ska äta.
Han får säkert i sig tillräckligt men jag fattar inte varför han håller på såhär. Är det tänder? Magen? Tillväxtperiod? Ja, det kan ju vara vad som helst :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0