Vad gör folk?

Alltså.. en liten fundering.. Vad sjutton gör folk på kvällarna? En stor anledning till att jag lägger mig så tidigt jämnt är ju för att jag är grymt uttråkad. Tvn gör mig rastlös och datorn är trist.. ska man städa? Jag brukar ju lägga mig o läsa men det är inte alltid så roligt. Kolla på film? Men hur roligt är det 7 dar i veckan? :) Som ikväll.. jag är så rastlös o uttråkad så jag inte ens orkar sitta o glo på Idol som jag faktiskt brukar försöka hitta ro till att göra.. min lösning är ju att gå o lägga sig o försöka sova även fast det är fredag kväll och klockan är 21.
Man skulle skaffa sig en hobby av nå slag. :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0