Varför är det så svårt?

Nu har jag skrivit klart ansökan om graviditetspenningen... nästan iaf.. det saknas siffror i rutan där from datumet ska stå. jag vet inte varför jag har så svårt att bestämma det här. Jag vill jobba så länge som möjligt samtidigt som det börjar bli tungt att jobba nu.. hur är det om några veckor? Är det jätte jätte tungt eller är det helt okej? Jag måste ta ett beslut snart.

Gick och la mig imorse precis som jag sa att jag skulle och det va grymt skönt! Jag sov som en stock till strax före 11. :) Har spenderat dagen med Johanna i birsta men ingen av oss verkade vara på nåt direkt shoppinghumör. En god fika köpte vi oss på Wayne's i alla fall :D

Får se om jag ska till papi o äta middag med han o Johanna sen, det lutar mot det just nu men jag vill inte se hockeyn som dom ska titta på. Jag kan ju äta mat och sen gå hem ;P
 
Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0