Paranormal activity 2

Igår efter Så mycket bättre så zappade jag lite mellan kanalerna och av någon anledning stannade jag på filmen Paranormal Activity 2.  Jag kan verkligen inte se skräck filmer av något slag och jag bör verkligen inte se dom så jag satt nästan ehla tiden och ifrågasatte varför jag börjat kolla från första början. Jacke satt o sa åt mig att byta kanal eftersom han visste hur det hela skulle sluta men jag kunde ju inte låta bli att se klart den..
Så precis som väntat så har denna natt varit ett helsike. Jag har vaknat flera gånger o varit livrädd. Jacke har dock varit väldigt snäll och försökt prata om annat med mig.. dessutom har han följt med mig på toa 2 ggr inatt utan att ja ens frågat om han kan göra de. Han blev dock lite less på mig när ja vaknade nån gång inatt och säger "är du vaken? dom ska skära halsen av oss".. han tyckte inte att det var ett trevligt uppvaknande. :)
Nu har jag iaf lovat att ta lärdom av detta och inte se någon skräckfilm av något slag nå mer.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0