Järn

Idag fick jag en liten förklaring till min trötthet. Blodvärdet hade sänkts lite så det kan nog vara delvis därför jag sover som en stock och där emellan är trött. Jag äter ju redan järntabletter men hon tyckte ajg ska fokusera på min kost nu de närmaste två veckorna o se om det kan förändra något. :)

Utöver MVC så har jag inte fått mycket gjort idag alls.. jag har läst, kollat på tv och varit allmänt slö. Nu ska jag iväg o jobba och det känns bra att göra nåt vettigt i några timmar faktiskt! Sen är det äntligen kväll och dags att sova vilket innebär att det snart är tisdag :)
Imorgon ska jag städa lite här hemma o göra fint o fräscht tills bästa Jacke kommer hem. Det känns lite tråkigt att han inte hinner följa med på föräldragruppen imorgon men det kommer ju 4 träffar till så det är lugnt.

Nu ska jag göra mig iordning o dra iväg på jobbet.
Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0