FK förvånar!

Igår blev jag uppriktigt förvånad när jag öppnade ett brev från försäkringskassan som hade godkänt min ansökan om graviditetspenning. Det va inte själva godkännandet som förvånade utan snarare att det gick så fort! Dom fick min ansökan i måndags och igår hade jag ett svar, snabba ryck alltså :)

Igår va ja ledig och det va riktigt nice. Jag o Jacke skärpte till oss och rensade förrådet uppe på vinden. En riktigt full bil (med skräp) senare och en hel del strukturering så blev det jäkligt bra där uppe! Det tog ju faktiskt inte så lång tid heller.. cirka 3 timmar o då tog vi en lunchpaus också.

Ikväll ska vi till Emilie o Johan o äta middag. Det blir nice de.. synd bara att jag känner mig som tröttaste människan på jorden men man ska väl kunna skärpa till sig sen. :)

Ha en trevlig helg!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0