Taggad!

Denna dag är en perfekt dag.
Jag klev upp 7 och körde igång nere i tvättstugan. Jag har bakat kärleksmums/mockarutor/snoddas eller vad sjutton ni vill kalla de :) Jag har energi idag!



Och det bästa av allt är att jag ska äta middag och gå på bio ikväll med Jessica och Jeanette! Vi ska se Twilight Breaking Dawn part 1 och jag kollade in trailern än en gång igår och fick små rysningar i kroppen.. Tror den kommer va grym, har ju väntat på den ett tag! Sjukt ändå att man blir som en liten barnslig flicka över en film som man inte ens sett än! ;P



Nu ska jag kila ner i tvättstugan o se hur det går där.. tvättar en del av barnkläderna idag och det känns skönt att ha det gjort. Det är ju en del vi ska ställa i ordning innan den lilla kommer till världen och jag drarliksom ut på allt och vill göra det typ den sista veckan.. men det är ju som alla säger, det kan bli när som helst nu så det är väl bra om man har fixat nånting iaf :)

Ha en bra dag för det ska minsann jag ha!

 


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0