Novaluzid

Detta har faktiskt varit en riktigt bra dag! Jag har inte åstadkommit jätte mycket men jag har åtminstone inte slösat så mycket tid till datorn o tv-spel. :) Kokade rabarbersaft idag på de rabarber vi hade kvar sen i somras och den blev faktiskt riktigt god.
Vi va en sväng till birsta efter maten mest bara för att kolla.. Jacke va dock på shopping humör o hittade mysbyxor och myströja :) Vi hann också med en fika på Waynes innan vi drog hemåt.

Va in på apoteket också och köpte något som jag absolut inte klarar mig utan: Novaluzid! Jag har haft problem med halsbränna i många år så det är inget nytt i och med graviditeten men det har blivit betydligt mycket värre med graviditeten. Men men det är ju ingen jätte krämpa så man ska väl inte klaga :)


Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0