Hemma

Ja nu är jag hemma med graviditetspenning, det är alltså slutjobbat vilket känns ganska skumt. Ska försöka få nåt vettigt gjort varje dag men jag är tveksam till att det kommer funka. :)
Igår va en riktigt härlig dag iaf. Tog en härlig promenad som var välbehövlig för min del.. på väg upp mot skidbacken kippade jag efter andan både en och fem gånger, jag har sämst kondis just nu och det spelar ingen roll att jag är större nu, bär på en till person o allt de där.. jag bör klara att gå upp för en backe utan att nästan svimma :) På väg hemåt från promenaden gick vi in till pappa o Britta, drack kaffe o spelade en vända canasta.

Sen fyllde min älskade syster år igår så vi var på "Blå Kina" o åt middag med henne igår kväll. Mycket nice :)

Nej nu ska jag se om jag kan få nåt vettigt gjort idag. Ska börja med att rensa frysen och se vad vi har där så jag kan planera lite middag för den här veckan. Idag blir det kokt torsk med äggsås iaf :)

Hej svejs!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0