Hej hej halsbränna!

Halsbrännan är verkligen värre än vanligt.. jag som ändå tyckt att jag haft den hyfsat under kontroll, tji fick jag! Den har varit vidrig nästan hela den här veckan och jag får fasen inte bort den. Har provat de mesta nu som brukar funka men inget vill fungera. Det är ju så jäkla störande för det slutar ju med att jag går runt o är irriterad o illamående.

Idag försöker jag få nåt vettigt gjort men det verkar sitta i tjära som vanligt :) Man blir lat av att bara gå hemma o släpa fötterna efter sig men samtidigt ska ni veta att det är grymt skönt! Igår låg jag i sängen till kl 17 för att ja sovit så dåligt natten innan och det va så jävuslkt skönt att veta att det inte gjorde nåt om jag låg o läste min bok hela långa dagen.. jag hade ju ändå ingen tid att passa. :)

Nu måste jag nog dock försöka plocka ordning lite här hemma så jag känner mig lite nyttig, annars blir jag nog lite less på mig själv :)
Ha en fin fredag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0