En helg till ända

Ännu en helg är till ända och en ny vacka har tagit sin början! Härligt, det betyder att vi kommer närmare förlossningen. Jag vill verkligen bara ha detta överstökat nu. Kompå mig själv igår med att sitta o tänka: "Tur det snart är över, då behöver man aldrig mer göra om det här".. sen kom jag på att vi kanske vill ha fler barn senare och då kanske jag har glömt hur tråkigt det är att vara gravid. Hur som helst så är snart den här graviditeten överstökad och ett helt nytt liv börjar. En liten människa som jag vill träffa "face to face" nu! :)

Helgen har faktiskt varit ganska givande. I lördags tvättade och städade vi, sen åt vi middag hos Jackes föräldrar och igår va vi till ånge o hälsa på Jackes mormor med John och Karin innan vi va hem till pappa o gratta han på farsdag.

Nu ska jag snart fixa nån middag åt oss och sen har jag/vi inga planer för kvällen - skönt! :)

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Malyn

Det blir inte lika tråkigt andra gången, för då hinner man inte fundera lika mycket. Första gången är ju allt nytt, andra gången har man ju redan barn att fokusera på så tiden sniglar sig inte fram lika mycket då. :-)

2011-11-14 @ 15:55:43
Postat av: Johanna

Och jag tycker tvärtemot Malyn. Andra graviditeten var så sjuuukt mkt jobbigare. Fy fan för att vara gravid. Tiden gick visserligen snabbt, men det var bra mkt drygare.

2011-11-14 @ 20:48:41
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0