Vilken fantastisk dag!

Igår fick vi så otroligt mycket gjort så idag när jag vaknade kändes det som att jag bor i ett nytt hem :)

Jag va mentalt överkörd när jag slutade jobba igår.. så otroligt trött så när Jacke ringde o fråga om han skulle hämta mig så blev jag väldigt tacksam. Dock får jag veta direkt när jag sätter mig i bilen att hans mormor fårr en hjärtinfakt och åkt in på akuten.. Mycket mycket tråkigt men det har gått bra som tur är! Hon ligger på sjukhuset men verkar må bra trots det inträffade.

Trots detta så åkte vi hem o körde igång med allt här hemma. Jacke drog antenn från vardagsrummet, borrade genom väggarna o hade sig, för att få upp tvn i sovrummet. Under tiden så rensade jag skåp o lådor.. det är helt sjukt va mycket skräp man kan få plats med då man bara lägger in huller o buller i skåpen.. fattar inte vad man samlar på för skrot.
Köpte skåp att ha ovanför databordet för några dagar sen som Jacke har satt upp och det var verkligen behövligt. Nu har vi kunnat stoppa in pärmar och kontorsprylar där samt skrivaren som stått på golvet o samlat damm! :)

Sen städade vi jäklar anamma, dammade och dammsög och torkade köksskåp och hela bibban.. Mycket skönt att ha så rent omkring oss :) Vi började med projektet vid 14 tiden och va klar vid 20 tiden.. den enda pausen vi tog var när vi åt middag. Well done!




Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0