Motivation?

Motivationen till att åka på gymmet har helt försvunnit.. kan det bero på att det är så fantastiskt väder och så? Jag har ju iofs inget annat för mig en ledig dag som denna. Har mest abar huvudvärk för att jag legat i sängen på tok för länge!

I förrgår gick jag o la mig 20:00 bara för att jag va så trött. Orkade inte kämpa emot sömnen. Igår gick jag o la mig 21:00 bara för tat ja va så grymt uttråkad. Slog igång tvn men det va absolut ingenting att se. Vad ska man annars göra om man inte ska titta på tv? Jag kollade datorn o det tog ju inte många minuter att kolla facebook och läsa några bloggar. Vaknade iofs tidigt imorse, av mig själv, vilket såklart va skönt :) Har legat o läst i 2 timmar nu och konstaterade att jag måste köpa fler böcker! :)

Ha en bra dag

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0