Körkortspaket

Köpte ett körpaket igår som innehöll halkbanan + riskettan + teoripaketet + 5 körlektioner. Det  kostade 6500 och det va ju inte så farligt kan jag tycka.. har alltid tänkt mig att det ska kosta kanske 15 000 - 20 000 för mig att ta körkort. Nu har jag ju dessutom en översnäll pappa som sponsrar lite och en underbar sambo som även han ställer upp :) Dom är underbara!

Så redan igår öppnade jag teoriboken och började läsa... tänkte att jag ska bära med mig den där överallt nu och läsa så ofta som möjligt. Vill verkligen fixa det här körkortet nu! Ska boka in en körlektion snart också för en genomgång och lite planering så jag vet vad jag ska träna mer på hemma. :)

Imorgon kommer Jacksson hem, jippi :D

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0