Ingen ork

Jag har inte alls haft nån ork till att sitta vid datorn de senaste dagarna. Jag har istället satsat på att jobba, sova och sedan jobba igen. Jag har dessutom varit skapligt pigg hela helgen men det är väl tack vare att jag går o lägger mig så tidigt :)

Igår va jag ledig från jobbet 12-16 så det blev en sväng till birsta med Jessica och Marie-Helen! :) Köpte en mysig filt från Boom, en poncho och ett linne från H&M. :)



Filten som jag köpte är grå... och den är helt underbar! Inte såå dyrt heller: 199:-



Ponchon kommer bli perfekt i Spanien och i sommar på kvällarna. 199:-



Jag va liksom bara tvungen att köpa det här fina för endast 99:-

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0