Gomorron

Denna morgon förstår jag inte varför jag är så trött.. Gick o la mig vid 21 tiden igår och somnade ganska på en gång.. så jag fattar inte. Hade tänkt tvätta håret denna morgon.. inte för att håret är så skitigt men de kliar så hemskt i hårbotten och det brukar jag ta som ett tecken på att det är dags att tvätta. Men ja, det är väl bra att avvakta med håret också.. vill ju tvätta det så sällan som möjligt.

Tidigare i veckan hade jag en så himla bra plan. Jag tänkte att vi skulle äta middag och spela kort ikväll jag, johanna, pappa och Britta.. men planen sprack när jag såg att Johanna ska till Åre med jobbet. Iofs så finns vi ju kvar och vi kan ta den där middagen nästan när som helst.. :) Blir dock så att jag äter middag med pappa och Britta ikväll ändå. Underbart tycker jag för jag har inte mycket mat här hemma och ingen fantasi heller.
Blir så skönt att få hem Jacke så man får nån ordning på sig själv och detta hem :)

Jobbar 7-15 idag.
Efter jobbet ska jag och Britta bestämma vad vi ska äta och handla det som behövs.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0