Endast lördag!

Känns så jäkla skönt att det bara är lördag.. ledig en dag till! :)
Igår kväll blev det utgång för mig o Johanna. Började med Memento men gick vidare till Oscar. Vi dansade så svetten rann och det va hur kul som helst! Jag saknar verkligen dansandet.. men jag saknar inte kroglivet särskilt mycket för om man tänker efter så är det ganska tråkigt utöver dansgolvet.
Det va iaf kul o umgås med syrran, det är dåligt med den varan nu för tiden. Och skönt är att jag inte är bakis idag.. inte än åtminstone.. har dock sovit lääänge, vaknade vid 12 nån gång och det är nog därför jag mår bra nu.

Idag ska jag plocka undan o diska lite, sen bör jag ta mig utanför dörren.. blir nog en liten promenad typ bort på Ica :) Sen vette tusan vad vi ska hitta på.. blir nog en biteline pizza ikväll och nån film iaf! Mys :)
Näe, det är väl bäst man gör nåt vettigt av den här dagen nu då.

Hahaha, hittade dessa 2 på mingla.nu..

 


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Haha jag gillar blicken på han i bakgrunden :P

2011-03-26 @ 19:23:37
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0