Blondie

Har varit en bra dag.. flera timmar med Emilie! :) Hon tränade håruppsättning och jag tycker det gick jätte bra ja, vet dock inte vad hon tycker om sin insats. Min kära vän toppade och la slingor i mitt hår också så nu är det rätt ljust! Skönt att man snart är fri dom här fula orangea/gula nyanserna! Märks dock att min hår är slitet nu så man får nog ta o va snäll mot det väldigt länge nu.

Tog inga bilder men Emilie knäppte nåt på uppsättningen iaf. Får ta nån bild när jag orkar så ni får se att det blev lite ljusare nu mitt kära hår.

Nu ska jag banne mig sova, orkar knappt hålla ögonen öppna!
Gonatt! :)

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Ångrar såhär i efterhand att vi ej tog någon före och efter bild. För den här gången blev det i alla fall skillnad ;D Men men.. Så ta bilder, bra sådana! :D

2011-03-08 @ 22:12:29
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0