TEORIN

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del :)
Jag har städat hela lägenheten, rensat lite på vinden och burit upp vinterkläderna dit (bättre sen än aldrig).
Det bästa av allt är att jag pluggat en massa teori och klarat alla 3 repetitionstesterna fast jag fått göra om dom en del gånger för att få till de :) Slutprovet som man kan göra på datorn klarade jag på första försöket och det känns så bra! Jag kanske börjar få in de här i hjärnan nu, hoppas! Får köra nå tester till de kommande 2 dagarna så man  ser att allt verkligen sitter på riktigt.

Nu ska jag duscha av mig och baka en rabarberpaj för snart anländer Jackes föräldrar som ska "fira" min födelsedag som va för en vecka sen.

Ha en fin eftermiddag och kväll! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0