Paus

Måste ta en paus i solandet.. låg nere i parken i över två timmar och det kändes riktigt skönt :) Har suttit på ballis lite över en timme nu men där börjar de bli för varmt då de inte fläktar ett dugg. Blir alldeles snurrig i skallen.

Funderar starkt på att ta en promenad ner på stan o kika lite.. då är man ju ändå utomhus, får frisk luft, solljus och energi! Låter som en bra idé :)
Dessutom så har jag läst ut boken som jag köpte i onsdags eftermiddag så jag måste inhandla nästa som jag längtat efter att läsa. Den jag läst nu är Mari Ljungstedts senaste "Det fjärde offret" och den jag MÅSTE inhandla snarast är Mons Kallentofts senaste "Den femte årstiden". 

Nu ska ja duscha, byta om o sen kilar jag :)
Vi ses! 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0