Mormor

Igår anlände min mormor.. Pappa o Jag hämtade henne vid tåget. I bilen på väg hem föreslog pappa en grillning och så vart de. Vi blev 6 pers vid middagsbordet och det gick ju bra de också i denna lilla lägenhet :) Det va Mamma, Britta, Johanna, Mormor, Pappa o jag som fick äta den goda maten! Efter middan begav sig mamma o mormor hemåt Bispgården och de va synd att ja inte kunde följa med men jag har för mycket att göra idag som inte gick att ändra på.

Dagen ser ut såhär:
8:00 fotografering o så inför teoriprov. 8:30 startar teoriprovet.
Direkt efter ska jag hem och packa och plocka lite här hemma.
13:15 - 14:40 har jag en dubbel körlektion.
Strax efter 16:00 kommer pappa o hämtar mig och vi beger oss upp till bispgården.

Kommer hem till stan imorgon igen eftersom jag ska jobba 7-17 på fredag :)

Ha en finfin dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0